You are here:--Hamilə qadınların bilməli olduğu 7 faktor

Hamilə qadınların bilməli olduğu 7 faktor

Hamilələr üçün idman, necə qidalanmalı, nələrə diqqət etməli?

İdman, vitamin qəbulu, çəkiyə nəzarət, dəriyə qulluq:  sağlam bir hamiləlik üçün bilməli olduğunuz hər şeylə bu yazımızda tanış ola bilərsiniz.

Əgər hamiləsinizsə həm özünüz, həm də körpəniz üçün oxumalı, öyrənməli olduğunuz çox şey var. Bəs, öyrənməyə hardan başlamalı, nələrə diqqət etməli? Ən faydalı məlumatları sizin üçün hazırladıq.

Vitaminləri unutmayın

Hamiləlikdə qidalanma

Hamiləlik zamanı bədəninizdə vitamin-mineral balansı pozula bilər. Bu həm sizin, həm də körpənizin həyatı üçün təhlükəlidir. Fol turşusu sinir yolu qüsurlarının qarşısını alır, dəmir körpəni oksigenlə təmin edir, kalsium sümük sistemini inkişaf etdirir. Ümumiyyətlə, ana olmağı planlaşdırırsınızsa, vitamin qəbulunu hamiləlikdən öncə tətbiq etməyə başlasanız daha faydalı olar.

İdman edin

Söhbət plates, yoqa, üzgüçülük və gündəlik olaraq yeriməkdən gedir. Bu, sizin çəkinizə nəzarət etmək, qan dövranını yaxşılaşdırmaq, əhval-ruhiyyənizi yüksəltmək üçün çox yaxşı vasitədir. Lakin məşqə başlamazdan əvvəl həkiminizlə məsləhətləşin.

Doğuş planı hazırlayın

Doğuş planını hazırlayarkən Amerikan Hamiləlik Təşkilatının qeydlərini unutmayın:

  • Doğuşda kimin olmasını istəyirsiniz?
  • Hansı proseslərdən qaçmalısınız?
  • Doğuş yeri və forması
  • Musiqi, yoxsa başqa nəzər nöqtəsi tələb edirsiz?
  • Ağrıkəsici istəyirsinizmi?
  • Əgər hansısa ağırlaşmalar baş verərsə nələr etməli?

Bu kimi halları nəzərə alın və doğuşunuzu öncədən planlayın.

Özünüzü inkişaf etdirin

Bəlkə də ilk hamiləliyiniz deyil. Lakin yenə də, biliklərinizi təkmilləşdirmək, daha hazır olmaq lazımdır. Başqa hamilələrin olduğu bir dərnəyə üzv ola bilər, ya da belə qruplara qoşularaq həm yeni şeylər öyrənə, həm də hislərinizi paylaşa bilərsiniz.

 

Hamilələr üçün idman, necə qidalanmalı, nələrə diqqət etməli?

Ağır işlər görməyin

Özünüzü və körpənizi qorumaq üçün bir neçə işdən uzaq durmalısınız. Kimyəvi maddələrlə ev təmizləməyin, ev heyvanınızın təmizliyini etməyin və ağır əşyalar qaldırmayın. Ev təmizləyərkən də maska və əlcəkdən istifadə etməyiniz məsləhətdir.

Çəkinizi izləyin

Hamiləlik zamanı kökəlməkdən yaxa qurtarmaq olmur. Lakin bunu nəzarət altında saxlamaq mümkündür. Həddindən artıq çəki  özüylə birgə problemlər də gətirəcək. Qidalanmanıza və idman məşqlərinizə diqqət edin. Yeməklərinizdə daha çox balığa yer verin. Taxıl, buğda, mərcimək, portağal kimi fol turşusu ilə zəngin qidalar da sizin üçün xüsusi əhəmiyyət daşıyır.

Günəşin zərərli şüalarından qaçın

Hamilə qadınların dərisi daha həssas olur. Buna görə də günəşin zərərli şüaları dərinizdə daha tez ləkələr əmələ gətirəcək. Xüsusilə yay aylarında 30 faktorlu kremlərdə istifadə edin.

Bu hallarda həkimə müraciət edin

  • Hər cür ağrı
  • Güclü sancılar
  • 20 dəqiqədən bir tutan spazmlar
  • Vaginal qanama və ya axıntı
  • Baş hərlənməsi, ürəkgetmə
  • Nəfəs darlığı
  • Ürək döyüntüsü
  • Daimi ürək bulanması və qusma
  • Gəzərkən ayaqların şişməsi
  • Körpənin hərəkətlərində azalma

Uşaq və ana bölməsi üçün hazırladığımız digər məqalələri oxumaq üçün bura klikləyin

 

2018-02-15T12:41:04+00:00Categories: Uşaq və ana|0 Comments

Leave A Comment