You are here:-, Uncategorized-İdman, ritm və musiqi – bilməli olduğunuz 6 məqam

İdman, ritm və musiqi – bilməli olduğunuz 6 məqam

İdman, ritm və musiqi bir-birilə çox bağlıdır. İdmana başlamaq üçün əsas şərtlər isə motivasiya, efor, qərarlılıqdır. Lakin, idmanı daha həvəsli davam etdirmək və motivasiyadan düşməmək üçün musiqiyə qulaq asmalıyıq.

İdman edərkən musiqi dinləmək həm sağlamlıq həm də performans baxımından çox faydalıdır. Daha ritmlə qaça bilmək, daha yüksək enerji ilə ağırlıq qaldırmaq və s. barədə sizə kömək olac aq. Musiqinin idmandakı gücü haqqında daha ətraflı bu yazımızda oxuya bilərsiniz.

İdman, ritm və musiqi

Diqqətinizi dağıdır

Daha çox efor sərf etsəniz də, bunun fərqində olmayacaqsız. Çünki musiqi diqqətinizi yayındıracaq. Araşdırmalar göstərir ki, bu yayındırma idmançıların performasını 15 faiz artırıb. Mütəxəssislər bildirir ki, ritmik musiqilər daha çox müsbət təsir göstərir. Buna görə də idman edərkən ritmik musuiqilər dinləyin.

Eforunuzu artırır

2010-cu ildə musiqi dinləyən velosipedçilərlə, dinləməyənlər arasında araşdırma aparılıb. Araşdırmanın nəticəsinə görə, musiqi dinləyən velosipedçilər digərlərinə nəzərən daha çox efor sərf edə bilib.
Qeyd edək ki, ritmik musiqi dedikdə 120-140 bpm (beat per minute) arası bir sürət nəzərdə tutulur. Bundan çox olanda heç də yaxşı nəticə göstərmiş olmayacaqsız.

Musiqi xatırladır …

Musiqinin xatırlatma keyfiyyətinin yüksək olduğunu bilirik. Bir musiqi bizə onla bağlı olan bütün xatirələri xatırlada bilir. Musiqi gözəl xatirələri xatırladaraq, əhval ruhiyyənizi qaldıracaq, həm də fikrinizi yayındıracaq.

Ritmin gücü

Şifrəni unutmayın: İdman, ritm və musiqi! İdman edərkən dinlədiyiniz musiqinin ritmi beynə təsir edir və nə vaxt hərəkət eləmək lazım olduğu siqnalını göndərir. Beləliklə, qaçış və ağırlıqqaldırma kimi idmanlarda sizə kömək edir. Bu cür ritmik hərəkət isə enerjinizi daha məhsuldar şəkildə istifadə etməyinizə dəstək olur.

İdman, ritm və musiqi

Əhval-ruhiyyənizi yüksəldir

Aparılan bir sıra araşdırmalarda musiqinin insanın əhval ruhiyyəsinə təsir etdiyi təsdiq olunub. İdmana başlamaq üçün əhval ruhiyyənin yüksək olması mütləqdir. Musiqi dinləmək pis fikirlərdən uzaqlaşmağınıza, daha müsbət düşünməyinizə səbəb olur. Həmçinin idmandakı motivasiyanızı da artırır.

Hərəkət etdirir

Yüksək ritmli musiqilər beyində həyəcan siqnalını oyadır ki, bu da dinləyəni hərəkət etməyə məcbur edir. Buna görə də, ritmik musiqilər dinləmək, hərəkətinizi stimullaşdırır.

İdman və əyləncə haqqında digər məqalələrimizi oxumaq üçün bura klikləyin.

Leave A Comment