You are here:-, Uncategorized-“Mersedes”in tarixi: atanın qızına sevgisi, bir vədin gerçəkləşməsi

“Mersedes”in tarixi: atanın qızına sevgisi, bir vədin gerçəkləşməsi

“Mersedes” maşınları illər boyu maşından anlayanların sevimlisi olub. Günü bu gün də ən çox üstünlük verilən bu maşınların tarixi haqqında nə bilirsiniz? Bu yazımızda “Mersedes” maşınlarının yaranma tarixi, adı, emblemi və s. elementləri barədə söz açmışıq.

1880-ci ildə Gottlieb Daimler və Karl Benz bir-birilərindən xəbərləri olmadan yüksək sürətli mühərrik və avtomobil kəşf etdilər. Maliyyə tərəfdarları və tərəfdaşlarının köməyi ilə bu iki mühəndis öz şirkətlərini qurdular.  Benz 1883-cü ildə

Mannheim şəhərində Benz & Co şirkətini təsis etdi; Daimler Motor Company (DMG), Noyabr 1890-da Cannstatt’da quruldu. Onlar məhsullarını brend etmək üçün xüsusi marka adı düşündülər və hər ikisi markalarına öz adlarını verdilər. Benz & Cie o gündən bu günə eyni adda qalsa da, Daimler öz avtomobillərini “Mersedes” adı ilə satmağa davam etdilər.

Atanın qızına olan sevgisi

Öncə onu qeyd edək ki, çoxunuzun bildiyi kimi “Mersedes” qız adıdır, mənası isə “Yaxşı hadisə”dir. Qeyd edək ki, bu ad Jellinekin qızının adı idi.

İdmanla maraqlanan, yüksək dünyagörüşlü centilmen Jellinek texniki tərəqqi və maşına olan həvəsi ilə tanınırdı. O, maşınların gələcəyi formalaşdıracağına inanırdı. Jellinek 1897-ci ildə Canstata səyahət edərək 6 at gücündə, 2 silindirli bir motora sahib ilk “Daimler” maşınını sifariş edir.

Mersedes

Mersedes

Maşınına 1897-ci ilin oktyabında qovuşan Jellinek daha sonra bu maşının sürətindən narazı qalır. 24km\s sürətini 40 km/s sürətilə əvəz etmək istəyirdi. O, 8 at gücündəki mühərriki olan 2 “Daimler Fonex” model maşın sifariş verir. Bu maşınlar, dünyadakı ilk 4 silindirli maşınlar idi.

İş adamı olan Emil Jellinek beynəlxalq çevrəyə malik idi. O, 1898-ci ildə yüksək zümrəyə “Daimler” maşınını satmağa başladı. 1899-cu ildə 10 maşın satılmışdısa, 1900-cu ildə bu rəqəm 29-a çatdı.

Jellinek “DMG” şirkətindən daha güclü və sürətli maşınlar istehsal etməsini istəyir və 1899-cu ildən başlayaraq Nicedəki yarışlara qatılır. Bu yarışlara qızının adı ilə qatılan Jellinek əvvəl bu adı sadəcə ləqəb kimi təsəvvür edirdi. Lakin sonradan bu ad maşın həvəskarları arasında geniş yayılmağa başlayır.

1900-cu ilin aprelində “DMG” və Jellinek maşınların və mühərriklərin satışı və paylanması barədə müqavilə imzalayırlar. Artıq sadəcə Jellinekin yarışlardakı ləqəbi olan “Mersedes”, yaradılacaq yeni mühərrikin adı olacaqdı.

İlk “Mersedes”

Mersedes

Mersedes

1900-cu il 22 dekabr tarixində “DMG” yeni, 35 at gücündəki mühərrikli yarış maşınını hazırladı. “DMG” firmasının dizayn mütəxəssisi Vilhelm Maybax tərəfindən hazırlanan bu ilk “Mersedes” ötən əsrin əvvəllərində sensassiya yaratdı. Aşağı ağırlıq mərkəzi, kompakt polad şassisi, yüngül və güclü mühərriki və pətək şəklindəki radiatoru ilə öz nəslinin ilk avtomobili kimi qəbul edildi.

1901-ci ilin martında Nicedə təşkil edilən yarışlarda “Mersedes” digər bütün firmaları qabaqladı və böyük bir şöhrət qazandı. 12/16 HP ve 8/11 HP gücündəki modellər növbəylə mart və avqust aylarında satışa çıxarıldı.

“Mersedes” adı 1902-ci ilin 23 iyununda qeydiyyatdan keçdi və 26 Sentyabrda biznes markası oldu. 1903-cü ilin iyununda Emil Jellinek öz adını “Jellinek-Mersedes” olaraq dəyişdirmək üçün əlaqəli qurumlara müraciət edir. Jellinekin dediyinə görə, atanın özünə qızının adını alması tarixdə ilk dəfə baş verib.

Emblem: Bir vədin gerçəkləşməsi

“Mersedes” nə qədər tanınıb sevilsə də, özünəməxsus emblemi yox idi. Gottlieb Daimlerin oğulları Paul və Adolf atalarının bir vaxtlar simvol olaraq üçbucaqlı ulduzdan istifadə etdiyini xatırlayırlar. Belə ki, Gottlieb Daimler  1872-1881-ci illərdə “Deutz” qaz mühərrikləri fabrikinin meneceri olub. Burda çalışarkən, Köln və Deutzun bir şəkli üstündə öz evini 3 köşəli ulduzla işarələmiş və yoldaşına bu ulduzun bir gün məğrur bir şəkildə öz fabrikinin üzərinə parlayacağına söz vermişdi.

Mersedes

Mersedes

“DMG” idarə heyəti onun bu sözünü gerçəkləşdirdi və həm üçbucaqlı həm də dördbucaqlı ulduzu qeydiyyatdan keçirdilər. Hər iki loqo qanuni olaraq alınmışdı, lakin istifadə olunan üçbucaqlı ulduz oldu. 1910-cu ildən etibarən hər istehsal olunan modelin ön hissəində bu emblem yer alırdı.

Bu üçbucaqlı ulduz eyni zamanda, “DMG”nin “torpaqda, suda və havada” şüarını özündə əks etdirirdi. O gündən bu günə loqo bir sıra dəyişikliyə məruz qaldı. 1916-cı ildə ulduzun ətrafında bir dairə də yer alırdı. Dairənin içərisində isə “Mersedes”in adı yazılırdı.

Avtomobillərlə bağlı yazdığımız digər məqalələrimizi oxumaq üçün klikləyin 

2018-03-12T09:54:38+00:00Categories: Avtomobil, Uncategorized|0 Comments

Leave A Comment