You are here:-, Uncategorized-“Starbucks” risk edir: İtaliyada ilk şöbəsi açılacaq

“Starbucks” risk edir: İtaliyada ilk şöbəsi açılacaq

“Starbucks” kofe və çayları bütün dünyada məşhurdur. 65 ölkədə 21 mindən çox mağazası olan brendin İtaliyada heç bir şöbəsi olmadığını bilirdinizmi?

Bəs, sizcə, 1971-ci ildə yaradılan bu qəhvə brendi İtaliya kimi qəhvəsevərlərin olduğu bir ölkəyə niyə getməyib? Həmçinin, brendin ilham mənbəyi Milano ikən. Bu işin pərdəarxası bir sıra məqamlar dayanır.

Gəlin ilk olaraq, “Starbucks” kofe brendinin yaradılmasından danışaq

Starbucks

“Starbucks”ın qurucusu və hazırki CEO-su Hovard Schultz 1983-cü ildə Milana səfər edir. Burdakı barların birində espresso qəhvəsini içərkən İtalyanların qəhvə hazırlamağı incəsənətə çevirdiyini müşahidə edir. Həmçinin, bu məkanlarda insanların çox səmimi olmaları və çalışanların müştərilərə adları ilə xitab etmələri Hovardın gözündən yayınmır. Burda qəhvə sadəcə bir ehtiyac deyil, həm də sosiallaşmaq üçün bir vasitədir. Hovard isə qərar verir ki, italyan qəhvə mədəniyyətini Amerikaya gətirsin və beləcə, “Starbucks”ı yaratmaq üçün ilk addımlar atılır.

Hovard bu yola çıxarkən, insanların ev və ofisdən sonra gedə biləcəkləri və özlərini rahat hiss edə biləcəkləri 3-cü bir məkan yaratmağı qarşısına məqsəd qoyur. Bu minvalla o, ilk olaraq “Il Giornale”nı yaradır. Bundan sonra, müəllim və yazar olan Zev Siegel, Gordon Bovker ve Jerry Baldvin’in səhmlərini alaraq “Starbucks”ın sahibi olur.

Yəni, İtaliyadakı bir kafedə meydana gələn bir fikir indi bütün dünyaya hökm edir. Bəs, ilham mənbəyi Milan olan bu brend niyə İtaliyada yoxdu?

Bunu anlamaq üçün italyanların qəhvə mədəniyyətinə nəzər yetirək:

Bunun əsas səbəblərindən biri Capuçinodur. İtalyanlar bu kimi südlü qəhvələri sadəcə səhər saatlarında içməyi sevirlər. Günün digər vaxtlarında isə, onlar kiçik fincanlarda servis edilən sərt espresso içirlər. Buna görə də, Amerikano, Latte kimi “Starbucks” qəhvələri italyanlar üçün çox yüngül bir seçimdir.

Həmçinin, kiçik fincanlarda qəhvə içən italyanlar böyük və orta ölçüdə qəhvə fincanlarına heç də yaxşı baxmır.

Digər bir səbəb isə, italyanlar espressoya ən çox 1 avro ödəyirlər. “Starbucks” düşünür ki, onlar 1 fincan qəhvə üçün 5-6 avro verməyəcəklər. Buna görə də, mağazalar şəbəkəsi italyanların onları yaxşı qarşılayacaqlarını düşünmür.

Brend bütün bu səbəblərə görə, İtaliya bazarına girməyə risk etmirdi. Bu, həm, maddi həm də marka imajının zədələnməsi kimi itkilərə yol aça bilərdi.

Lakin brend yaradanlar riski sevirlər …

“Starbucks” 2018-ci ildə İtaliyada ilk qəhvə mağazasının açılışına hazırlaşır.

“Starbucks” ötən aylarda cəsur bir addım atıb və İtaliyadakı ilk mağazalarını 2018-ci ildə açacaqlarını elan edib. “Starbucks”ın İtaliyadakı ilk mağazası “Duomo di Milano” kilsəsinə yaxın yerdə açılacaq. Həmçinin, onlar italyanların qəhvə mədəniyyətini də nəzərə alıblar. Belə ki, brend yerli qəhvə siması olan “Percassi” ilə əməkdaşlıq edəcək və İtaliyaya məxsus məhsullarla onların qarşısına çıxacaq.

Premium qəhvə mağazası olaraq yaradılacaq ilk italyan şöbəsindəki yeməklər məşhur italyan şirniyyatçı Princi tərəfindən hazırlanacaq. Həmçinin bu mağazada xüsusi kokteyllər də təklif ediləcək.

İtalyanlar “Starbucks”ı sevəcəkmi, brendin ilham mənbəyi tərəfindən qəbul ediləcəkmi? Bunları 2018-ci ilin sonunda hamımız birlikdə öyrənəcəyik.

Qida və ərzaq kateqoriyasındakı digər məqalələri oxumaq üçün klikləyin 

 

2018-03-22T12:58:21+00:00Categories: Qida və ərzaq, Uncategorized|0 Comments

Leave A Comment