You are here:--Stresdən qurtulmaq üçün ən yaxşı 10 üsul

Stresdən qurtulmaq üçün ən yaxşı 10 üsul

Stresdən qurtulmaq, daha sakit və rahat həyat üçün nələr etməli?

Stresdən qurtulmaq çətin olsa da imkansız deyil. Texnologiyanın hakim olduğu dünyada işlər daha da sürətlənib. Ərafımızı çevrələyən ağıllı telefonlar, komputerlər və iş yerində dözməli olduğumuz sıxıntılar stresə səbəb olur. Mütəxəssislər açıqlayıb ki, xəstəliklərin əksəriyyətinin kökündə stres dayanır.

Stresdən qurtulmaq

Stresdən qurtulmaq

Bəs, stresdən necə qurtulmalı? Bu yazımızda stresdən qurtulmaq üçün edə biləcəklərinizdən söz açmışıq.

Yatın və ya uzanın

Siyahıda ilk olaraq bu gəlir – yatmaq və ya uzanmaq. Çünki rahatlaşmağın bu günə qədər bilinən ən sürətli və məhsuldar yolu budur. Fiziki olaraq düz bir yerdə uzananda bədənəniniz rahatlaşır. Səssiz və işıqsız bir otaqda yatsanız, metabolizmanız yavaşlayacaq və beyninizdəki fikir axını dayanacaq. Ev ya da iş yerinizdə qısa müddətli də olsa yata bilsəniz, rahatlaşacaqsınız.

Torpağın üstündə yalınayaq gəzinti

Təbiət möcüzələrlə doludur. Torpaq ya da ot üstündə yalınayaq gəzmək bütün stresinizi alacaq. Gözün ilk görə bildiyi iki rəng yaşıl və mavidir. Buna görə də ətrafınızdakı ağaclar, göl və dənizlərə baxanda bədəniniz və beyniniz rahatlaşacaq.

Stresdən qurtulmaq

Stresdən qurtulmaq

Qucaqlaşmaq

Stresin ən böyük səbəblərindən biri insanlardır. Bu halda başqasını qucaqlamaq qəribə səslənir? Lakin, sevdiyiniz insanı, övladınızı ya da yoldaşınızı qucaqlamaq xoşbəxtlik hormonlarınızı artıracaq və sizi stresdən uzaqlaşdırıb daha müsbət düşünməyə vadar edəcək.

 

Meditasiya

Meditasiya rahatlaşmağın ən əlverişli üsullarından biridir və artıq 100 ildir ki, öz təsdiqini tapıb. Bunun üçün xüsusi dərslər almağınıza ehtiyac yoxdur. Heç kimin olmadığı bir yerə gedin və yerə oturun. Gözlərinizi yumub yavaş-yavaş nəfəs alın. Bütün diqqətinizi nəfəsinizə yönəldin. Asan görünsə də təsirli mexanizmaya sahibdir. Dərindən nəfəs almaq hüceyrələrinizin canlanmasına və rahatlaşmağınıza səbəb olacaq.

Masaj etmək

Stres ucbatından bədəniniz gərginləşir. Xüsusilə, işiniz oturaq işdirsə, hərəkətsizlik səbəbindən çiyin və kürək əzələlərinizdə laktik turşusu yığılır. Bu isə əzələlərin bərkiməsinə və qulunca səbəb olur. Masaj isə həmin sərt bölgələri yumşaldır və beləliklə laktik turşusu dağılmağa başlayır.

İlıq duş

Su insanı rahatlaşdırır. Stresli vaxtlarda ilıq duş qəbul etmək, əzələlərinizin və dərinizin yumşalmasına səbəb olur. Tempraturu tarazlamaq üçün bədəniniz öz-özünü yeniləyəcək. Həmçinin istifadə etdiyiniz sabun və şampunların ətri də sizi sakitləşdirəcək.

Musiqi dinləmək

Stresdən qurtulmaq

Stresdən qurtulmaq

Musiqi dinləmək insan beynində bir sıra dalğaları hərəkətə gətirir. Sevdiyiniz və sizi sakitləşdirən musiqi dinləsəniz tez bir zamanda sakitləşəcəksiniz və beyniniz melodiyalara fokuslanacaq. Lakin stresli vaxtlarda ritmik musiqi dinləməyin.

Kitab oxumaq

Stresin ən böyük səbəblərindən biri çox fikirləşməyimizdir. İstər işdə, istərsə də evdə fikirdən qaçmaq üçün nəyəsə fokuslanmalıyıq. Bunu da kitab oxuyaraq reallaşdıra bilərsiniz. Yaxşı və axıcı bir kitab oxusanız, ağlınızdakı pis düşüncələrdən uzaqlaşa biləcəksiniz.

Stresdən qurtulmaq

Stresdən qurtulmaq

İdman etmək

Bir çox insan dincəlmək üçün heç nə etməməli olduğumuzu düşünür. Lakin hərəkət bədəndəki endorfini (xoşbəxtlik hormonu) artırır və bu sizin əhval-ruhiyyənizi yüksəldir. Qısa bir gəzinti sizi stresdən uzaqlaşdıracaq.

Maşınla səyahət

Öz maşınınızla səyahət etmək daha çox müsbət təsir edir. Əgər stres altındasınızsa, maşına minin və bilmədiyiniz yerləri ziyarət edin.

Gözəllik və sağlamlıq ilə bağlı digər yazılarımızı oxumaq üçün bura klikləyin

2018-02-28T12:16:55+00:00Categories: Gözəllik və sağlamlıq|0 Comments

Leave A Comment