You are here:-, Uncategorized-Yaz fəslinə hazırlaşırıq: artıq çəkidən azad olmaq üçün 5 idman hərəkəti

Yaz fəslinə hazırlaşırıq: artıq çəkidən azad olmaq üçün 5 idman hərəkəti

Yaz fəslinə az qalmışkən, həm qadınlar, həm də kişilərin qarşısında bir sual dayanır: artıq çəkidən necə azad olaq? Hər gün edəcəyiniz bir neçə idman hərəkəti, gəzinti zamanı diqqət edəcəyiniz bir neçə detal və qidalanmanızda etməli olduğunuz bəzi dəyişikliklərlə artıq çəkilərdən xilas ola bilərsiniz.

Sağlam orqanizmanın yağ səviyyəsi normal səviyyədə olmalıdır. Qeyri-düzgün qidalanma, hərəkətsiz günlər, rejimsiz həyat orqanizmdə yağ səviyyəsinin artmasına gətirib çıxarır. Xüsusilə, bel və qarın bölgənizdəki yağlar sizi həm görüntü, həm də hərəkət qabiliyyəti baxımından məhudlaşdıra bilər. Biz də bu yazımızda, yaza daha formda və sağl şəkildə girməyin 6 yolundan danışacağıq.

Squat və tullanma

Yaz

Yaz

Artıq yağlardan xilas olmaq üçün squat və ardınca tullanma hərəkəti ideal yoldur. Ayaqlarınızı yana açın və ayaq barmaqlarınız irəli baxacaq şəkildə dik dayanın. Sanki otururmuş kimi ombanızı geriyə doğru gərin və dizləriniz 90 dərəcə olana qədər əyilin. Squat hərəkətində əyildiyiniz zaman omba və ayaqlarınızın üst əzələlərini sıxın və qollarınızdan dəstək alaraq həmin pozisiyadan yuxarı sıçrayın. Bu hərəkəti hər gün 12 dəfə təkrarlayın.

Daima gəzintiyə çıxın

Ən yaxşı piy əritmə üsulu gəzintidir. Lakin gəzinti zamanı hərəkətlərinizin piy əritmək üçün kodlanmasına diqqət edin. Gəzinti zamanı dik dayanın və qarnınızı içəri çəkin. Atdığınız hər addımda qolunuzu geriyə atın və dirsəklərin 90 bucaq altında dayansın.

Plank və tullanma

Yaz

Yaz

Piyləri əritməyin ən çətin və ən effektiv üsullarından biri plank və tullanmadır. Plank üçün “jim” pozisiyasını alın və düz dayanın. Qollarınızı çiyin bərabərində açın və əllərinizi çiyninizlə paralel qoyun. Ayaqlarınızı gərgin saxlayın və barmaqlarınızın ucuna qalxın. Bu vaxt qarın əzələlərinizin yandığını hiss edəcəksiniz. İndi isə sıçrayın! Dizlərinizi bükün və onları sinənizə çəkirmiş kimi tullanın. Bu hərəkətini hər gün 12 dəfə təkrarlayın.

“Pres” hərəkəti

Qarın nahiyyənizdəki piyləri əritməyin yollarından biri də pres eləməkdir. Düzgün şəkildə pres etmək üçün arxasıüstə uzanın və başınızın yerdə olmasına diqqət edin. Daha sonra qarnınızı içəri çəkin və beliniz tamamilə yerə toxunacaq şəkildə hərəkət edin. Boynunuzu yormayacaq və boynunuzla bədəniniz eyni pozisiyada olacaq şəkildə bədninizi yuxarı qaldıraraq pres hərəkətini etməyə başlayın.

Burdayam!

Yaz

Yaz

Yazımızdan da başa düşərsiniz ki, tullanmaq piy əritmə mexanizmində çox önəmli rola sahibdir. Ona görə də bu hərəkətimiz də tullanmaq prinsipiylə işləyir. Əllərinizi havaya qaldırın və dizlərinizi bükərək yavaşca tullanın. Bu hərəkəti, irəli, geri, daha sonra sol və sağ olmaqla axıcı şəkildə tamamlayın. Gündə 12 dəfə bu hərəkəti təkrarlaya bilərsiniz.

Düzgün qidalanma

İnterdə bir sıra diyetalar tapa bilərsiniz. lakin bunları etməzdən öncə sizin üçün uyğun olub olmadığına diqqət edin. Unutmayın ki, ac qalmaq, sağlam şəkildə arıqlamaq deyil və ac qalaraq itirdiyiniz çəkiləri tez bir zamanda və daha çox olmaqla geri alacaqsınız. Ən yaxşı arıqlama yolu düzgün və sağlam qidalanma və bol bol su içməkdir. Qida rasyonunuzdan qeyri sağlam çərəzləri, karbohidratı, trans yağları, unu və şəkəri çıxarsanız daha normal şəkildə arıqlayacaqsınız. Həmçinin orqanizmanız bir müddət sonra bu rejimə öyrənəcək və artıq istəsənz də qeyri sağlam qidalana bilməyəcəksiniz.

İdman və əyləncə ilə bağlı digər yazılarımızı oxumaq üçün klikləyin 

 

 

Leave A Comment